۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
یک‌هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان پرداخت شد
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

یک‌هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان پرداخت شد

اهواز- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: یک‌هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر عصر دوشنبه در ستاد مدیریت بحران و قرارگاه محرومیت زدایی خوزستان که در سالن سرسرای استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ۷۰۲ روستا در خوزستان با مشکل آبرسانی مواجه هستند و برای بهبود شرایط آبرسانی به این مناطق مبلغ سه هزار میلیارد ریال نیاز است که ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت یک هزار میلیارد ریال را تقبل می کند.

وی افزود: تهیه ۱۰۰ تانکر و ۱۵۰ مخرن آب برای روستاهایی که دچار بحران آب هستند از دیگر کارهایی است که این ستاد انجام داده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: مسئولان خوزستان درخواست دارند در ساخت نیروگاه‌های کوچک تولید برق در استان کمک شود که در این خصوص مطالعات لازم را انجام خواهیم داد و در صورت لزوم حمایت خواهیم کرد.

مخبر تاکید کرد: سه طرح مهم و ملی ۵۵۰ هزار هکتاری و بهبود و توسعه سیستم فاضلاب خوزستان و توسعه و تکمیل طرح آب غدیر را برای اجرا و تکمیل پروژه در استان به اطلاع مقام معظم رهبری و دولت آینده خواهم رساند تا هر چه سریعتر این طرح های مهم در استان عملیاتی شوند.

وی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تلاش داشته است در چند روز اخیر کارهایی را برای برطرف کردن بحران آب در استان انجام دهد که از جمله تصمیماتی که گرفته شد تصویب پرداخت یک هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان است.

کد خبر: ۹۹٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha