۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
اعزام ۱۰ گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده کرمان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان خبر داد؛

اعزام ۱۰ گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده کرمان

کرمان - روح اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در استان کرمان گفت: قریب به ۱۰ گروه جهادی وابسته به ستاد اجریی فرمان حضرت امام در مناطق سیل زده استان مشغول به فعالیت هستند.

محمدعلی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: گروه های جهادی و امدادی آموزش دیده وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساعات اولیه وقوع سیلاب در شهرستان های زرند، راین، بردسیر، بافت و روستاهای آسیب دیده حضور پیدا کردند.

وی بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام، ظرفیت های مختلف خود را در قالب کمک های اولیه، بسته های غذایی، لوازم و اقلام مورد نیاز برای شستشوی و لایه روبی منازل به مناطق سیل زده اعزام کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در استان کرمان گفت: ۴۸ ساعت پس از وقوع سیل آشپزخانه برای طبخ غذای گردم جهت توزیع در میان مردم سیل زده دایر شد و در ساعات اولیه بسته های غذایی و جیره خشک توزیع شد.

وی تصریح کرد: قریب به ۱۰ گروه جهادی وابسته به ستاد اجریی فرمان حضرت امام در مناطق سیل زده استان مشغول به فعالیت هستند و باتوجه به بالا بودن تلفات در روستای کیسکان بافت، روزانه یک هزار و ۵۰۰ قرص نان و بالغ بر ۵۰۰ عدد غذای گرم در این روستا طبخ و در میان مردم آسیب دیده توزیع می شود.

روح للهی تصریح کرد: ظرفیت های مختلف وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان با آمادگی کامل تا هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم خواهد بود و مساعدت لازم را در منطقه انجام خواهد داد.

کد خبر: ۹۹٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha