۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
بهره برداری از ۱۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

بهره برداری از ۱۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی

ارومیه- استانداری آذربایجان غربی از بهره برداری ۱۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی و اقتصادی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری عصر سه شنبه در نشست با نمایندگان منتخب مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی گفت: در طی سال جاری، ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده و در حال حاضر نیز به میزان دو هزار میلیارد تومان پروژه آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری در بهار، تابستان و پاییز، رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی، رتبه برتر امنیت سرمایه گذاری، رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار، رتبه برتر احیای واحدهای تولیدی راکد و رشد صادرات در طول سال جاری باعث شده تا استان روزهای خوبی را سپری کند.

شهریاری افزود: این استان در سرانه درآمدی و سواد از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و جبران بخش عمده ای از این وضعیت مستلزم همدلی و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دو هزار و ۶۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، گفت: هر سال ۵۰۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه می شود.

وی در خصوص جبران عقب ماندگی استان در آسفالت راه های روستایی نیز گفت: علاوه بر آسفالت ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در سال جاری، طرح ابرار نیز برای آسفالت ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در دست اقدام است.

کد خبر: ۹٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha