۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
دغدغه‌ خانواده ایثارگران ازجمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود
در دیدار رئیس جمهور منتخب با رئیس بنیاد شهید مطرح شد؛

دغدغه‌ خانواده ایثارگران ازجمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر شناسایی و رفع دغدغه‌های خانواده ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌جمهور منتخب، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

رئیسی در این دیدار با تاکید بر اینکه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران، ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را بکار بگیریم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های این عزیزان در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود.

رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران بطور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کرد.

کد خبر: ۹۹٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha