۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
صادرات ۹۸۹ میلیون دلاری از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان
سرپرست صمت سیستان و بلوچستان خبر داد:

صادرات ۹۸۹ میلیون دلاری از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان

زاهدان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از صادرات بیش از ۹۸۹ میلیون دلاری از گمرکات و بازارچه های مرزی این استان، طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمود رضا رحمتیان اظهار داشت: مجموع صادرات صورت گرفته از گمرگات و بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان بدون احتساب منطقه آزاد چابهار، طی مدت زمان ۱۱ ماهه امسال ۹۸۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷ دلار بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت میزان صادرات از گمرکات استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۲۶۰ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۶۱۶ دلار و از بازارچه‌های مرزی نیز به ارزش ۷۲۸ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۱۱ دلار بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گوگرد، خرما، صیفی جات، پودر لباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی طی این بازه‌ی زمانی به کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و … صادر شده است.

وی تصریح کرد: براساس هدف گذاری سال ۹۸، میزان هدف صادرات سیستان و بلوچستان به ارزش ۸۰۳ میلیون دلار تعیینشده است که با توجه به اقدامات اجرایی صورت گرفته در ۱۱ ماهه سال ۹۸ صادرات استان به ارزش ۹۸۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷ دلار انجام شده است. لذا می‌توان اشاره نمود که در این مدت ۲۳ درصد از کل برنامه هدف سالیانه صادرات جلوتر هستیم.

کد خبر: ۹٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha