۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کمبود و گرانی گوشت مرغ در البرز؛ داستانی که هر روز تکرار می شود
گزارش میدانی بازار؛

کمبود و گرانی گوشت مرغ در البرز؛ داستانی که هر روز تکرار می شود

کرج- کمبود گوشت مرغ داستانی است که هر روز در البرز تکرار می شود و نرخ دولتی، مجهولی است که مسئولان به آن تاکید دارند ولی فروشنده ها اغلب طبق آن نمی فروشند.

به گزارش خبرنگار بازار طبق اظهارات واحدهای صنفی فروش مرغ در البرز در یکماه گذشته گوشت مرغ فقط در دو روز از هفته توزیع می شود و میزان توزیع برای هر واحد تا ۱۵۰ کیلو بوده است.

طبق بررسی ها مرغ در واحدهای صنفی با قیمت ۳۴ هزار و ۵۰۰ تا ۳۷ هزار تومان به فروش می رسد و این در حالی است که مسئولان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن اعلام می کنند مرغ آزاد نداریم و کل مرغ تامین شده برای استان با نرخ ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان به واحدهای صنفی تحویل می شود و فروشنده ها باید گوشت مرغ را با نرخ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان باید به مشتریان عرضه کنند.

به گفته مسئولان استان در روزهای اخیر برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز استان مشکل وجود دارد و به دلیل تامین کمتر از میزان نیاز البرز، با سهمیه بندی در بازار روزهای کرج و همچنین واحدهای صنفی به صورت چرخشی سعی بر تنظیم بازار و نیاز مردم دارند.

البته طبق تاکیدات رئیس سازمان صنعت و معدن مبنی بر عرضه گوشت مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و درخواست وی از مردم برای گزارش گرانفرشان، اما واحدهای صنفی همان مرغی را که به گفته مسئولان فقط یک نرخ دارد، با قیمت ازاد به مردم می فروشند و ظاهرا" داستان آشفته بازار مرغ در البرز همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۹۹٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha