۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اعزام ۵ گروه امدادی و ارسال محموله اقلام اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل‌زده کرمان
مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد

اعزام ۵ گروه امدادی و ارسال محموله اقلام اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل‌زده کرمان

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گروه‌های امدادی و محموله اقلام اضطراری به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال شد.

به گزارش بازار، مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: از نخستین ساعات وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیروهای امدادی و محموله‌های کمکی بنیاد احسان به این نقاط گسیل شدند.

سعید سلیمانی افزود: گروه‌های امدادی و ارزیاب ما در قالب ۵ گروه ۵۰ نفره با تجهیزات عبور از مسیرهای صعب‌العبور به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی با توضیح اقدامات امدادی بنیاد احسان گفت: با ارزیابی صورت گرفته از شرایط، در مرحله اول اقلام امدادی شامل ۳۰ چادر اسکان اضطراری، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۵۰ بسته غذایی معیشتی یک‌ماهه، آب معدنی و ... برای آسیب‌دیدگان ارسال شد.

مدیرعامل احسان در خصوص سایر خدمات این بنیاد افزود: راه‌اندازی آشپزخانه امدادی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین آسیب‌دیدگان، اعزام دستگاه‌های کشنده تخلیه آب، هماهنگی ۵ سری تجهیزات کارواش و ۲ قالیشویی برای نظافت فرش‌ها و منازل آسیب‌دیده بخش دیگری از اقدامات بنیاد احسان است که تا رفع بحران و عادی وضعیت زندگی مردم ادامه خواهد داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شرب این مناطق نیز علاوه بر توزیع آب‌معدنی، برای راه‌اندازی زیرساخت‌های آب شرب روستاهایی که دچار قطعی و تخریب لوله‌های آب شرب  شده‌اند نیز تصمیمات لازم توسط ستاد اجرایی فرمان امام اتخاذ شده است.

کد خبر: ۹۹٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha