۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
توسعه گردشگری در صدر برنامه های همدان قرار دارد
استاندار همدان:

توسعه گردشگری در صدر برنامه های همدان قرار دارد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه توسعه همه جانبه و هدفمند همدان نیازمند یک حرکت جمعی است، گفت: توسعه گردشگری در صدر برنامه های همدان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در بازدید از دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن صنعت گردشگری، مردم قدردان فعالان و سرمایه‌گذاران این مجموعه خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه همه جانبه و هدفمند همدان، نیازمند یک حرکت جمعی است؛ افزود: داشتن نگاه فرهنگی و فرابخشی به توسعه و پیشرفت همدان باید در بین نهادهای مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشند.

استاندار همدان اضافه کرد: مسائل و مشکلاتی مانع فعالیت دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه شده‌ که ضرورت دارد برای پیشرفت و توسعه استان همدان، برطرف شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه گازرسانی به دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه به سرعت انجام می‌شود، گفت: توسعه همدان باید همه جانبه، هدفمند، توسط مجموعه مدیریتی، فعالان و دلسوزان دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی سازمان‌های مردم نهاد در جهت حمایت، جذب و توسعه گردشگری در کنار صنعت گردشگری قرار گیرند، ادامه داد: استانداردسازی دهکده تفریحی و گردشگری گنجنامه به منظور حفظ امنیت و سلامت مردم و گردشگران  باید در اولویت باشد.

استاندار همدان عنوان کرد: دستگاه‌های اداری و عموم مردم برای توسعه همه جانبه و اجرای پروژه‌های در شان استان همدان باید مشارکت بیشتر داشته باشند چراکه در شرایط کنونی ضرورت دارد در کنار بخش خصوصی مانده و از آن‌ها حمایت کرد.

کد خبر: ۹۹٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha