۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
علت تاخیر در پرداخت یارانه سوخت تاکسی سرویس‌ها
مدیر سامانه هوشمند سوخت تشریح کرد

علت تاخیر در پرداخت یارانه سوخت تاکسی سرویس‌ها

مدیر سامانه هوشمند سوخت، علت تاخیر در پرداخت یارانه سوخت تاکسی سرویس‌ها را کنترل‌های سختگیرانه ناشی از حوادث فضای سایبری عنوان کرد.

به گزارش بازار، مسعود رضایی گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور عملکرد ماه گذشته تاکسی رانان فردا به این وزارت خانه اعلام می‌شود و به محض اعلام به وزارت نفت، حداکثر با ۲۴ ساعت تاخیر سهمیه‌ها واریز خواهد شد و هیچ سهمیه‌ای سوخت نمی‌شود.

مدیر سامانه هوشمند سوخت، درتشریح نحوه پرداخت یارانه سوخت تاکسی‌ها گفت: با توجه به اینکه در ابتدای طرح، در کارگروه مدیریت مصرف سوخت، زیر ساختی جهت احصاء عملکرد این بخش تعبیه نشده بود؛ بیش از یک سال بدون احصاء عملکرد این کارگروه، بر اساس لیستی که اتحادیه تاکسی داران ارسال می‌کردند سهمیه ثابتی به میزان ۱۴۰ لیتر به این رانندگان اختصاص داده می‌شد.

رضایی افزود: از ابتدای امسال با ساماندهی که با کمک وزارت خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و کشور و سازمان شهرداری‌ها انجام گرفت، چندین سامانه مشابه تاکسی‌های اینترنتی برای احصاء عملکرد این بخش تعبیه شد و به این ترتیب با ثبت عملکرد فعالان این حوزه در سامانه به هر تاکسی نه تا ۱۴۰ لیتر بلکه تا سقف ۳۰۰ لیتر مشابه تاکسی‌های اینترنتی تعلق گرفت.

کد خبر: ۹۹٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha