۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
تسهیلات ویژه برای ۶۰ واحد تولیدی بدهکار بانکی در قزوین تعیین شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

تسهیلات ویژه برای ۶۰ واحد تولیدی بدهکار بانکی در قزوین تعیین شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: صاحبان واحدهای تولیدی بدهکار مستقر در شهرک های صنعتی قزوین با پرداخت ۱۰ درصد بدهی به صورت نقدی می توانند واحد خود را از تملک بانک ها خارج کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: صاحبان این واحدها می توانند با پرداخت ۱۰ درصد از بدهی خود به شکل نقدی و بازپرداخت مابقی آن در اقساط ۶۰ ماهه به بانک ها، واحدهای خود را که در جانشینی بانک ها درآمده اند،در اختیار بگیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به دلیل بدهکاری در جانشینی بانک ها درآمده اند و این تفاهم نامه فرصت بسیار خوبی برای صاحبان قبلی این واحدهاست تا با پرداخت بدهی خود در یک شرایط ویژه بار دیگر واحد تولیدی خود را در اختیار گرفته و مدیریت کنند.

خانپور گفت: این تصمیم در راستای کمک به پیشبرد اهداف تولید و حمایت از صنایع اتخاذ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: سیاست کلان کشور در رابطه با واحدهای تولیدی این است که هیچ کارخانه ای به بهانه بدهی نباید تعطیل شود.

خانپور اظهار داشت: با همکاری بانک ها، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و حمایت استانداری و مدیران دستگاه های اقتصادی و خدمات رسان و با پشتیبانی دادگستری و ستادهای اقتصاد مقاومتی و تسهیل تلاش داریم تا امسال نزدیک به ۱۰۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را فعال کرده و به چرخه تولید بازگردانیم.

کد خبر: ۹۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha