۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کارخانه‌های آرد مازندران با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کارخانه‌های آرد مازندران با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند

ساری- مشکین، عضو اتحادیه کارخانجات آرد مازندران با اشاره به ظرفیت ۱۰۰ هزار تنی تولید آرد در استان گفت: کارخانه‌های آرد استان با یک سوم ظرفیت کار می‌کنند.

محمد مشکین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه قیمت گندم یارانه ای نوع یک و دوم به ترتیب ۶۵۰ و ۹۰۰ تومان است، افزود: این قیمت از سال ۹۳ تاکنون ثابت مانده است.

وی به مشکلات کارخانجات آرد در استان مازندران اشاره کرد و گفت: اعلام نکردن به موقع نرخ و ندیدن هزینه های کارخانجات آرد از جمله مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

عضو اتحادیه کارخانجات آرد مازندران با عنوان اینکه مجموع تصمیمات اتخاذ شده سبب بروز موانعی فراروی کارخانجات آرد می شود، شمار کارخانه های آرد استان را ۲۰ کارخانه ذکر کرد و گفت: در حال حاضر کارخانه با یک سوم فعالیت می کنند.

مشکین مجموع ظرفیت تولید آرد در کارخانه ها را حدود ۱۰۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: اکنون میزان تولید ۲۶ تا ۲۸ هزار تن است و به میزان تقاضای نانوایان بستگی دارد.

وی صدور مجوزهای غیرمعقول و منطقی را از مهمترین مشکلات و سبب خالی ماندن ظرفیت کارخانه ها ذکر کرد و گفت: مجوزهای غیرمعقول سبب می شود تا از ظرفیت ها کامل بهره گیری نشود.

کد خبر: ۹۹٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha