۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
شیشه سکوریت و شیشه رنگی از شیشه های مهم در ساختمان سازی

شیشه سکوریت و شیشه رنگی از شیشه های مهم در ساختمان سازی

به طور حتم می توان شیشه سکوریت را یکی از مفیدترین و پر کاربردترین شیشه هایی دانست که در صنعت شیشه سازی تولید شده است.

بازار; گروه صنعت: به طور حتم می توان شیشه سکوریت را یکی از مفیدترین و پر کاربردترین شیشه هایی دانست که در صنعت شیشه سازی تولید شده است. با تولید شیشه سکوریت صنعت ساخت شیشه به کلی تغییر کرد و خاصیت شکنندگی شیشه به خاطره ها پیوست. با ساخته شدن شیشه سکوریت دیگر نگرانی بابت شکسته شدن و ایجاد سوانح ناشی از شکستن شیشه وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که شیشه سکوریت شیشه ایمن نام گرفته است. به راحتی می توان با این شیشه انواع شیشه حمام را به هر شکلی که دوست دارید بسازید. شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای یا اداری از دیگر دستاوردهای شیشه سکوریت است. امروزه در اکثر ساختمان های مدرن شیشه بالکن و شیشه حمام از قسمت های اصلی ساخت سازه ساختمانی به حساب می آیند. شیشه حمام را اگر مایل باشید با شیشه رنگی سفارش دهید. به هر حال استفاده از شیشه رنگی و شفاف همگی به سلیقه مشتریان عزیز بستگی دارند. برخی افراد دوست دارند شیشه بالکن، شیشه حمام، شیشه پارتیشن شیشه ای یا اداری را به صورت شیشه سکوریت ساده سفارش دهند اما برخی دیگر شیشه رنگی برایشان در اولویت است. شیشه های رنگی نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه می توانند حریم خصوصی شما را فراهم کنند و در عین حال نور طبیعی را از بیرون وارد کنید. اگر طرفدار پرده های آویزان از هر پنجره در خانه خود نیستید ، به جای آن به فکر نصب شیشه های رنگی باشید. با پنجره های شیشه رنگی، میزان نور قابل عبور متفاوت خواهد بود. به عبارتی در حالی که نیازی به پرده ندارید، مقدار کافی از نور و ظرافت را برای لذت بردن در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که مشخص است هر کدام از شیشه ها مزایای خاص خود را دارند که با توجه به سازه مورد نظر می توان از مورد مناسب آن ها  استفاده کرد.

شیشه سکوریت و شیشه رنگی از شیشه های مهم در ساختمان سازی

نقش تراش آینه و آینه های دکوراتیو در تغییر ظاهری و آینه کاری منزل

در میان انواع مختلفی از آینه هایی که برای جنبه های تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند، تراش آینه و به عبارتی آینه های دکوراتیو از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این نوع آینه کاری منزل امروزه مورد توجه اکثر طراحان و معماران داخلی قرار گرفته است. با روش های نوین برای تراش آینه و دیزاین آن به شکل های مختلف، دیگر استفاده از آینه های معمولی و ساده قدیمی جایی در میان خانه های مدرن و شیک امروزی ندارد. آینه را می توان یکی از وسایل منزل دانست که علاوه بر اینکه برای تمامی افراد خانه مورد استفاده قرار می گیرد بلکه هر کسی ممکن است روزی چند بار توجهش به آن جلب شود. بنابراین آینه کاری منزل و محل کار هر چه زیباتر باشد در روحیه افراد تاثیر مثبت تری خواهد گذاشت. آینه های دکوراتیو اگر به صورت درست بر روی آن ها تراش آینه زده شود و به صورت اصولی بر روی دیوار طرح ریزی شوند، چنان تاثیر خوبی در تغییر محل مورد نظر به وجود می آورند که بسیار شگفت انگیز است. از مهم ترین مزیت ها و کاربردهای آینه های دکوراتیو می توان به این نکته اشاره کرد که آینه کاری منزل سبب بزرگتر نشان دادن فضاهای کم نور و کوچک می شوند. بنابراین به طور مستقیم بر روی میزان روشنایی اثرگذار خواهند بود. تنوع آینه های دکوراتیو به میزان تنوع سلیقه افراد می تواند زیاد باشد. این آینه ها را می توانید به صورت آینه های تکه ای، آینه های برش خورده و یا سی ان سی نیز که از پیش تهیه شده اند سفارش داده و خریداری کنید. طراحان آینه کاری منزل برای استفاده و به کارگیری آینه های دکوراتیو چندین نکته را در نظر می گیرند. متراژ فضای کلی مورد نظر از مهم ترین آن ها است. پس از آن توجه به میزان روشنایی محیط است و اینکه نور از چه سمتی وارد مکان مورد نظر می شود. نکته ی دیگر نیز این می باشد که محل قرار گرفتن آینه دکوراتیو تا چه میزان مرکز توجه قرار می گیرد و در زاویه ی دید همگان است.

کاهش هزینه های انرژی و ایجاد سطح بالای رعایت بهداشت با درب اتوماتیک شیشه ای

با نصب درب های اتوماتیک، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید که این امر منجر به کم شدن خرج ها و هزینه های مصرفی در هر ماه می شود. از آنجا که این درب ها فقط با نزدیک شدن فرد به آن برای ورود وی باز می شود و در بقیه اوقات به سرعت به صورت خودکار بسته می شود، از بین رفتن گرما و انرژی داخلی به کمترین میزان خود می رسد. به همین دلیل نصب درب اتوماتیک شیشه ای به ویژه برای مکان های تجاری بزرگ و مکان هایی که برای خنک و یا گرم کردن آن انرژی زیادی صرف می شود، یک انتخاب عالی می باشد. علاوه بر این، کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای به گونه ای است که علاوه بر اینکه از خروج هوای خنک جلوگیری می کند و هوا را مطبوع نگه می دارد، بلکه همچون لایه ای محافظ موجب می شود که گرد و غبار به داخل ساختمان وارد نشود. اگر می خواهید در ساختمان تجاری یا صنعتی خود دمای گرم یا خنک را حفظ کنید، درب اتوماتیک شیشه ای با شیشه سکوریت گزینه ایده آلی است. ناگفته نماند در میان درب های اتوماتیک کرکره برقی را نباید از یاد برد.

شیشه سکوریت و شیشه رنگی از شیشه های مهم در ساختمان سازی

 کرکره برقی از جمله درب های اتوماتیک بسیار پر کاربرد است. دیگر برای باز و بسته کردن کرکره برقی نیازی به دخالت دست نخواهید داشت. در آخر اینکه، درب های اتوماتیک برای ساختمان هایی که رعایت بهداشت در آن ها لازم و ضروری است همچون کلینیک ها،  بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد غذایی مناسب هستند زیرا دارای استانداردهای ایمنی و بهداشتی بسیار بالایی می باشند. اگر در یک فضا رعایت نظافت و بهداشت بسیار مهم باشد، علاوه بر استفاده از درب های اتوماتیک، می توان درب های اتوماتیک را با عملکرد ضد آب نصب کرد تا آلودگی و گرد و غبار به محیط وارد نشود و محیط را آلوده نکند.

کد خبر: ۹۹٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha