۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
تکلیف جاماندگان از سهام عدالت مشخص نشده است
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

تکلیف جاماندگان از سهام عدالت مشخص نشده است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه هنوز خبری از تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت نیست، گفت: چشم انتظار اقدام دولت بعدی هستیم.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه وضعیت بورس روز به روز امیدوارکننده می شود، افزایش سرمایه برخی از شرکت ها به ویژه سهام عدالتی ها به سمت افزایش سرمایه رفتند که این مسئله در بهترشدن وضعیت بورس موثر بوده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی مافیا در تلاش بودند تا سهام عدالت را از دست مردم جمع کنند و خوشبختانه با اطلاع رسانی های صورت گرفته و همراهی مجلس و بخش های مختلف جلوی این کار گرفته شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه ارزش سهام عدالت بیش از ۳۰ میلیون تومانی را به هشت تا ۱۰ میلیون تومان رسانده بودند و می خواستند از چنگ مردم خارج کنند، افزود: عدم فروش سهام عدالت و جلوگیری از آن نقش موثری در مثبت شدن بازار بورس داشته است.

توکلی با عنوان اینکه فعلا خبری از جاماندگان بورس نیست، گفت: باید ببینیم مجلس چه چیزی را تصویب و دولت بعدی چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

وی درباره سود سهام عدالت نیز گفت: دولت معتقد است سود سهام را پرداخت کردیم ولی ما اعتقاد داریم حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان از مبلغ سود واریز نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه طبق اعلام متولیان امر سود سهام عدالت ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و اکنون حدود ۱۶۰ هزار تومان به حساب سهامداران واریز شده است، گفت: متولیان امر مبلغ باقیمانده سود سهام عدالت را به حساب افزایش سرمایه شرکت ها منظور کرده اند که نادرست است.

توکلی ادامه داد:همچنین حساب شرکت ها و افزایش سرمایه آن ها مربوط به سال ۹۸ هست و متولیان امر باید پاسخ دهند.

کد خبر: ۹۹٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فردین IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      باعرض سلام خسته نباشید بنده از جاماندگان سهام عدالت هستم لطفا سایت ثبت نام را باز کنید تا به حقم برسم باتشکر
    • حدیث IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 0
      سلام خواهش می کنم سایت سهام عدالت رضایتمندی مامانم به حقمان برسیم خدادادها من همون اوایل ثبت نام کردم ولی ازمیان 5نفر فقط یک نفر ثبت شده خواهش میکنم کمکتان کنید که محتاج این سهام هستیم