۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
گازرسانی به ۲۵۸ واحد صنعتی استان همدان در سال جاری
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

گازرسانی به ۲۵۸ واحد صنعتی استان همدان در سال جاری

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: امسال ۱۳۵ کیلومتر شبکه گذاری در بخش های مختلف شهری، روستایی و صنعتی و گازرسانی به ۲۵۸ واحد صنعتی انجام می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عبدالله فیاض میزان عملکرد و فعالیت اجرایی این شرکت طی سال ۹۹ در بخش شبکه گذاری در بخش های شهری، روستایی و شهرک های صنعتی را بیش از ۲۲۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: همچنین در این بازه زمانی مجموع نصب انشعابات شهری، روستایی و صنعتی بیش از سه هزار و ۸۰۰ مورد، تعداد گازرسانی به صنایع ۳۰۸ واحد، تعداد اشتراک پذیری حدود ۱۵ هزار و حجم گاز جایگزین میعانات میان تقطیر ۳۰ هزار و ۵۹۳ مترمکعب بوده است.

فیاض به برنامه های شرکت گاز استان همدان برای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده در سال جاری ۱۳۵ کیلومتر شبکه گذاری در بخش های مختلف شهری، روستایی و صنعتی و گازرسانی به ۲۵۸ واحد صنعتی و حدود ۱۰ هزار اشتراک پذیری انجام شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی این شرکت برای جایگزینی بیش از ۱۸ هزار مترمکعب گاز با میعانات میان تقطیر که بیشتر در بخش صنایع است و نیز گازرسانی به ۷ روستای استان در سال جدید خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تسهیل و تسریع در بخش گازرسانی به صنایع تولیدی در بخش های صنعتی، کشاورزی، دامداری در استان را از جمله برنامه های این شرکت برای تحقق شعار« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اعلام و پیگیری هدف بزرگ پایداری جریان گاز در تمامی فصول سال و نیز نوسازی شبکه های تغذیه و انتقال گاز، ایستگاه ها و انشعابات و تجهیزات فنی را از دیگر برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

کد خبر: ۹۹٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha