۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
۶۱۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی به مازندران تخصیص داده شد
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران:

۶۱۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی به مازندران تخصیص داده شد

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تخصیص ۶۱۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی برای استان گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان نیز برای طرح های ملی و استانی ابلاغ شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال از اعتبارات بین دستگاه های مختلف توزیع شده است، افزود: همچنین هشت هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال اعتبار نیز باید توزیع شود.

وی با عنوان اینکه اعتبارات در بخش های مختلف نظیر استانی شامل ۱۷۱ میلیارد تومان راه روستایی، آب روستایی و عشایر ۱۰۹ میلیارد تومان و اعتبارات مختلف ورزشی به میزان ۸۸ میلیارد تومان و غیره است، گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های ملی استانی و ویژه درنظر گرفته شده است.

غلامی راد یادآور شد: اعتبارات ملی غیر از پروژه ها ۶۱۸ میلیارد تومان و برای بهسازی آب بندان ها ۵۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره طرح های اشتغال زای صندوق توسعه ملی نیز گفت: برای این طرح های نیز اعتباراتی درنظر گرفته شده و در کنار آن ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبارات حوادثی تخصیص داده شده است.

وی گفت: از نظر قانونی وظیفه داریم سهم شهرستان ها را از اعتبارات استان مشخص و ابلاغ کنیم و این اعتبارات در سه بخش از جمله تملک استانی، متمرکز و متوازن و مناطق مختلف درنظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه برای شهرستان آمل ۸۴ میلیارد تومان، بابلسر ۲۴ میلیارد تومان، بهشهر ۷۰ میلیارد تومان، تنکابن ۴۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است، افزود: همچنین برای شهرستان چالوس در سه بخش ذکر شده ۳۵ و ساری ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

کد خبر: ۹۹٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha