۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
عدم استقرار تولیدکنندگان صنایع دستی خرمشهر در یک محل دائمی/ کالای چینی وارد نشود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عدم استقرار تولیدکنندگان صنایع دستی خرمشهر در یک محل دائمی/ کالای چینی وارد نشود

آبادان- عصکریان، یک تولیدکننده صنایع دستی خرمشهر گفت: جا به جایی و نبود محل ثابت مشکلاتی برای تولیدکنندگان صنایع دستی خرمشهر به وجود آورده است.

حمید عصکریان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دولت باید موانع را رفع و از هنرمندان حمایت کند چون واقعا با وجود  کرونا ضربه بدی به کسب و کارهای صنایع دستی وارد شد.

وی ادامه داد: فعالان صنایع دستی از دولت انتظار دارند وام‌های بلاعوض یا با تنفس در اختیار تولیدکنندگان صنایع دستی قرار دهند.

این تولیدکننده صنایع دستی خرمشهر عدم ارتباطات و نبود حمل و نقل مناسب را مهم‌ترین موانع پیش روی صادرات عنوان کرد و گفت: چنانچه مرزها باز شود و ارتباطات به شیوه اصولی انجام شود شاهد توسعه اقتصادی صنایع دستی منطقه خواهیم بود.

عصکریان در ادامه با اشاره به ضرورت ارائه محل مناسب برای فعالان صنایع دستی خرمشهر، توضیح داد: به صورت مستمر در حال جا به جا شدن هستیم و محل ثابت نداریم؛ تولیدات به مرور بر اثر جا به جایی آسیب می‌بیند و هم تولیدکننده به دلیل عدم استقرار در یک محل معرفی نمی‌شود.

وی واردات کالاهای چینی را یکی از آسیب‌های صنایع دستی قلمداد کرد و افزود: با نبود مواد اولیه و کرونا شرایط دشواری وجود دارد.

کد خبر: ۹۹٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha