۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
مطالبه ۱۳۰ میلیارد ریالی موسسات طرف قرار با بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شد
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی:

مطالبه ۱۳۰ میلیارد ریالی موسسات طرف قرار با بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شد

اراک- مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از پرداخت مطالبه ۱۳۰ میلیارد ریالی موسسات طرف قرار با بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا جیریایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از پرداخت مطالبات و تسویه حساب موسسات طرف قرار داد سازمان بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۰ میلیارد ریال از مطالبات پرداخت شده است.

وی بیان داشت: سازمان بیمه سلامت با توجه به ابلاغ اعتباراتی که از سوی مجلس و وزارت به سازمان اعلام شده است در راستای منابع در اختیارحرکت و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان حرکت می‌کند و خدمات ارائه شده طبق ابلاغیه سازمان بدون محدودیت و با هدف ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات منابع را هزینه می‌کند.

جیریایی مدیریت و نظارت بیشتر بر ارائه خدمات در ابعاد مختلف در راستای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی را از اهم برنامه‌ها خواند و تصریح کرد: نظارت بر خدمات به معنای ایجاد محدودیت نیست بلکه قصد داریم خدمات کیفی‌تر در خدمت بیمه‌شده قرار گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه پرونده بدهی پارسال سازمان بیمه سلامت به موسسات طرف قرارداد سازمان در استان مرکزی بسته شده است گفت: از ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده ۹۲ میلیارد ریال به سال قبل تعلق داشته است.

وی افزود: از میزان مطالبات ۱۴ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال طلب داروخانه‌ها  بوده است.

جیرایی سهم مطالبات بیمارستان‌های غیردولتی طرف قرارداد را ۴۰ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: مبلغ ۳۷ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال به موسسات غیردولتی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت در استان مرکزی پرداخت شده است.

کد خبر: ۹٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha