۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کشور در سال‌جاری با کمبود ارزاق مواجه نمی‌شود
معاون وزیر صمت:

کشور در سال‌جاری با کمبود ارزاق مواجه نمی‌شود

تبریز- معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شرایط ایده آل در تامین کالاهای اساسی وجود دارد، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده، کشور امسال با کمبود ارزاق مواجه نمی شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، عباس قبادی سه شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، افزود: علاوه بر ذخایر بسیار مطمئن کالاهای اساسی در کشور،  به میزان ۴.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر وجود دارد و حدود یک میلیون تن کالا نیز در داخل کشتی یا در مسیر انتقال است.

وی با بیان اینکه خرید کالاهای اساسی برای سال ۱۴۰۰ انجام شده است، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از کمبود مایحتاج عمومی مردم در سال جاری صورت گرفته و کشور به هیچ هنوان با کمبود ارزاق مواجه نخواهد شد.

قبادی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، هیچ گونه نگرانی و محدودیتی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و در سهل ترین شکل ممکن اقلام کالایی و بهداشتی در دسترس قرار دارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با اشاره به اینکه انبارهای کالاها مملو از انواع اقلام کالایی است، گفت: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در حد بسیار خوبی انجام شده و وفور کالا به خصوص در حوزه مواد غذایی در کشور وجود دارد.

قبادی با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط مسئولان آذربایجان شرقی، یادآور شد: کالارسانی و بازار در آذربایجان شرقی شرایط نسبتا خوبی دارد و ثبات نسبی قیمت ها را در استان شاهد هستیم.

کد خبر: ۹۸٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha