۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
قرارداد برقی کردن قطار تهران-گرمسار نهایی می‌شود
مدیرعامل شرکت راه‌آهن:

قرارداد برقی کردن قطار تهران-گرمسار نهایی می‌شود

رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن از نهایی شدن قرارداد برقی کردن قطار تهران-گرمسار در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در بازید از شرکت تام ایران خودرو و نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تسریع در امضای قرارداد پروژه برقی کردن قطار تهران-گرمسار خواهیم کرد گفت: نه تنها مشتاقیم که هرچه سریع‌تر تفاهم نامه اخیر به قرارداد منجر شود بلکه علاقه‌مندیم که عملیات اجرایی این پروژه بزرگ نیز به زودی آغاز شود و برای این کار در حال بررسی ظرفیت‌های قانونی و رفع موانع کاری و اجرایی هستیم.

به گفته رسولی؛ برقی کردن قطار تهران - گرمسار عبور از یک سد بزرگ با یاری گرفتن از توان داخلی و شکستن تابوی وابستگی به خارج در این زمینه است که تا پیش از این، ما را زمین‌گیر کرده بود.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترکی برای بررسی و امکان‌سنجی همکاری تام ایران خودرو با راه آهن در سایر حوزه‌ها عیر از موضوع این تفاهم نامه، تشکیل شود.

رسولی تاکید کرد: امروز مجموعه عظیمی مثل شرکت تام، آن قدر توانمند شده که توانسته پروژه‌های مهمی از جمله کمک به ایجاد خط، تولید ریل، اجرای منوریل و تله کابین را اجرایی کند و باعث افتخار است که کارشناسان پر انرژی آن در اجرای پروژه‌های داخلی، منتظر خارجی‌ها ننشستند و خودشان وارد میدان عمل شدند.

کد خبر: ۹۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha