۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
زلزله ۴.۹ ریشتری خسارتی در استان بوشهر نداشت
مدیر کل بحران استانداری بوشهر:

زلزله ۴.۹ ریشتری خسارتی در استان بوشهر نداشت

بوشهر- دهقانی، مدیر کل بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله ۴.۹ ریشتری که در مرز بوشهر و فارس رخ داد، خسارتی در استان بوشهر نداشت.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وقوع زمین‌لرزه در مرز استان‌های بوشهر و فارس اظهار داشت: زمین‌لرزه با شدت ۴.۹ ریشتر در منطقه بابامنیر و در مرز استان‌های بوشهر و فارس به وقوع پیوست که بلافاصله تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام و همچنین با مسئولان محلی و معتمدان ارتباط  گرفتیم که خوشبختانه خسارت جدی وارد نشده است.

وی افزود: زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین بود و چند ثانیه ای هم زمین را لرزاند که به دلیل فاصله‌ای که با مناطق مسکونی در گناوه و شبانکاره در استان بوشهر داشته، خوشبختانه خسارتی وارد نکرده است.

مدیر کل بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: از فروردین ماه امسال و به دنبال زلزله شدیدی که در بندر گناوه به وقوع پیوست و خسارت‌های زیادی وارد کرد، زمین‌لرزه‌های متعددی به وقوع پیوسته و باعث وحشت  مردم نیز شده است.

دهقانی بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات در آمادگی کامل قرار دارند و در صورت وقوع زلزله و هر حادثه‌ای، بلافاصه اقدامات لازم برای امدادرسانی احتمالی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۹۸٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha