۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
راه‌های مواصلاتی گرمی وضعیت خوبی ندارند
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای:

راه‌های مواصلاتی گرمی وضعیت خوبی ندارند

اردبیل- امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طبق گفته مسئولان استانی و پیگیری‌های نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس، متأسفانه راه‌های مواصلاتی گرمی و انگوت وضعیت خوبی ندارد.

داریوش امانی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گرمی و انگوت در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طبق گفته مسئولان استانی و پیگیری‌های ولی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس، متأسفانه راه‌های مواصلاتی گرمی و انگوت وضعیت خوبی ندارند.

وی بیان کرد: آسفالت و روکش راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان با جدیت ویژه و اختصاص اعتبارات لازم و مناسب در اسرع وقت عملیاتی می‌شود و تمام سعی و تلاش خود را برای تزریق مستمر اعتبارات و اتمام اجرای این طرح به‌کار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: کمک به تأمین ماشین‌آلات راهداری به خصوص به شهرستان‌هایی که درگیر برف و بوران هستند یکی از اولویت‌های اساسی است و علاوه بر این که بخشی از اعتبارات اصلی برای پوشش و آسفالت‌ریزی و بهسازی و مرمت  در نظر گرفته شده، بخشی نیز برای خرید ماشین‌آلات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

امانی ادامه داد: به همین منظور قراردادی با  شرکت هپکو برای خرید ماشین‌آلات راهسازی برای استان اردبیل منعقد شده تا شهرستانهایی که نیاز به ماشین‌آلات دارند، از این بابت مشکلی نداشته باشد.

کد خبر: ۹۸٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha