۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
۱۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری شد
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۱۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری شد

قزوین- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به شکل تضمینی از آنان خریداری و در سیلوها ذخیره سازی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مجید اسماعیلی اظهار داشت: کار خرید تضمینی گندم مازاد نیاز از کشاورزان استان قزوین همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از گندم کاران تقاضا داریم بلافاصله پس از پایان عملیات برداشت، محصول خود را بارگیری کرده و به نزدیک ترین مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.

 اسماعیلی گفت: ۲۴ مرکز خرید تضمینی گندم در استان قزوین امسال به فعالیت پرداختند که با توجه به پایان برداشت گندم در برخی از مناطق کار بعضی از آنها به پایان رسیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برآورد کارشناسان جهاد کشاورزی استان نشان می دهد کیفیت گندم برداشتی از مزارع استان با مراقبت های انجام شده برای کاشت، داشت و برداشت محصول با کیفیت از حیث کیفی به نسبت خوب و قابل قبول بوده است.

اسماعیلی افزود: گندم مهم ترین محصول کشاورزی در دنیا به شمار می رود و نقش مهمی در تامین امنیت غذایی جوامع دارد از این رو در کشور ما دولت هرساله اقدام به خرید تضمینی این محصول کرده و آن را برای مصرف در طی سال ذخیره سازی می کند.

کد خبر: ۹۸٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha