۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
سد شصت کلاته و شیرین سازی آب دریا راه حل کم آبی گلستان
نماینده مردم گرگان و آق قلا مطرح کرد؛

سد شصت کلاته و شیرین سازی آب دریا راه حل کم آبی گلستان

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت:  احداث سد شصت کلاته و شیرین کردن آب دریا دو راهبردی است که برای تامین آب شرب در  شهر گرگان پیگیری می کنیم و این امر مهم‌ مستلزم وقت زیاد است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان رمضانعلی سنگدوینی در نشست نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان اظهار کرد: آینده نگری نادرست باعث شده که امروز استان گلستان با معضل کمبود آب شرب رو به رو شود و اگر در سال های گذشته دستگاه مربوطه به فکر تامین آب شرب بودند امروز با این وضع روبرو نمی شدیم.

 وی ادامه داد: با توجه به وظایفی که جهاد کشاورزی برعهده دارد باید به فعالیت های این بخش رسیدگی کند.

 سنگدوینی خاطرنشان کرد: احداث سد شصت کلاته و شیرین کردن آب دریا دو راهبردی است که برای تامین آب شرب در شهر گرگان پیگیری می کنیم و این امر مهم‌ مستلزم وقت زیاد است.

 وی تصریح کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم ساختار مدیریتی کشور تغییر کند و تصمیمات در داخل هر استان گرفته شود.

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان گلستان از بزرگترین تولید کننده های مرغ در کشور به شمار می رود و دولتمردان باید به صنعت پرورش طیور و کاهش هزینه های بخش تولید اهتمام داشته باشند.

 سنگدوینی افزود: حمایت از  بخش خصوصی یکی از راه های اساسی  برای نجات کشور است و باید تلاش کنیم که بخش خصوصی در اقتصاد کشور سهم خود را به درستی ایفاء کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در پایان یاد آور شد: سرمایه های زیادی در کشور وجود دارد ولی تنها مشکل ما این است که نمیتوانیم از این منابع به درستی  استفاده کنیم.

کد خبر: ۹۸٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha