۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۳ ناحیه صنعتی در اردبیل برای واگذاری زمین آماده‌سازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

۳ ناحیه صنعتی در اردبیل برای واگذاری زمین آماده‌سازی می‌شود

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: تلاش می‌شود هر چه سریعتر زمین نواحی صنعتی انگوت، گزاز و هشجین آماده و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نواحی صنعتی گزاز و هشجین در شهرستان خلخال قرار دارند و با توجه به اتمام زمین برای واگذاری در شهرک صنعتی خلخال، نیاز این شهرستان به این دو ناحیه را چند برابر می‌کند.

وی ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی گزاز در حدود ۸۲ هکتار است که در مرحله نخست، ۳۰ هکتار از اراضی این ناحیه آماده سازی و در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

اهلی در مورد ناحیه صنعتی هشجین نیز اظهار کرد: آماده‌سازی این ناحیه صنعتی ۵ هکتاری که از ماه گذشته آغاز شده است با استقبال یک سرمایه‌گذار بومی برای حضور در این ناحیه صنعتی همراه بود که به منظور حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، قطعات صنعتی این ناحیه به این سرمایه‌گذار واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، مراحل آماده‌سازی ناحیه صنعتی انگوت را نیز مناسب ارزیابی کرد و افزود: آماده سازی ناحیه صنعتی ۲۷ هکتاری انگوت نیز از سال گذشته آغاز شده است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم، سایر امکانات از قبیل آب، برق، گاز و غیره در این ناحیه صنعتی نیز ایجاد خواهد شد.

اهلی احداث ناحیه صنعتی انگوت در این شهرستان تازه تاسیس را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: شهرستان انگوت در یک منطقه محروم قرار گرفته و این شهرستان تنها دارای همین ناحیه صنعتی است که در صورت تکمیل امکانات و آغاز روند واگذاری زمین، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه و در نتیجه شاهد اشتغال جوانان جویای کار در شهرستان انگوت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، ادامه روند مثبت ایجاد و تامین زیرساخت ها در شهرک‌های صنعتی استان را منوط به تخصیص اعتبارات مناسب دانست و افزود: همان طور که تاکنون شاهد حمایت مسئولان استانی و کشوری از شهرک‌های صنعتی بوده‌ایم و امیدوار هستیم تا با تخصیص اعتبارات مناسب، شاهد آبادانی و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان باشیم.

کد خبر: ۹۸٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha