۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
برآورد اولیه ۵ میلیون تن واردات گندم خارجی با کیفیت
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد:

برآورد اولیه ۵ میلیون تن واردات گندم خارجی با کیفیت

همدان - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به خسارت ۴۵ هزار میلیارد تومانی خشکسالی‌ها و خسارت به گندم از برآورد اولیه پنج میلیون تن واردات گندم خارجی با کیفیت به کشور خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده ملایر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم، حجت الاسلام احد آزادیخواه در کارگروه آرد و نان شهرستان ملایر با اشاره خسارت ۴۵ هزار میلیارد تومانی خشکسالی‌ها و خسارت به گندم و برآورد اولیه ۵ میلیون تن واردات گندم خارجی با کیفیت گفت: با وجود خشکسالی و شرایط سال، کشاورزان در عرضه و فروش گندم خوب وارد شدند که باید به آنها خداقوت گفت.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه کیفیت نان در ملایر مطلوب نیست و باید هر چه سریعتر علاج شود، بر لزوم اصلاح کیفیت نان، اصلاح سیستم حمل و نقل، نظارت دقیق غله بر تخلیه گندم، اصلاح سهمیه آرد بر اساس سرانه جمعیت شهرستان و نظارت دقیق بر فرآیند ثبت سفارش تاکید کرد و خواستار تحویل گندم با کیفیت به کارخانه آرد ملایر شد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته ویژه‌ای نظارت و کنترل بر نحوه توزیع سهمیه آرد را در نانوایی‌ها با جدیت انجام دهد، گفت: چنانچه قیمت‌ها اصلاح شود، مشکلات در حوزه آرد و نان به حداقل می‌رسد.

کد خبر: ۹۸٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha