۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره تامین اجتماعی در سرعین
استاندار اردبیل خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره تامین اجتماعی در سرعین

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی هتل پنج ستاره تامین اجتماعی در سرعین آغاز شده که این پروژه نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام‌جو ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در محل اداره کل تامین اجتماعی اظهار داشت: با اجرای طرح ۳۰۷۰ ، مراجعه حضوری در مراکز خدمات رسانی تامین اجتماعی در استان اردبیل کاهش یافته است که این امر دستاورد خوبی است.

وی گفت: لازم است در راستای تکریم ارباب رجوع در مراکز خدمات رسانی تامین اجتماعی اهتمام ویژه مبنای کار قرار گیرد که تامین اجتماعی در این زمینه رسالت خطیر دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره تامین اجتماعی در سرعین افزود: این هتل با حمایت تامین اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد که نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه خواهد داشت.

بهنام‌جو حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را اولویت بسیار مهم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در حوزه صنعت شاهد رشد ۴درصدی بودیم که امسال نیز برنامه‌ریزی برای رشد صنعت مبنای کار قرار گرفته است.

برای راه‌اندازی هتل ۵ ستاره  ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی هزینه می‌شود
در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی افزود: اولویت تامین اجتماعی تکریم ارباب رجوع و توسعه طرح‌های غیر حضوری است.

افشین شیرزاده افزود: با اجرای طرح ۳۰۷۰ خوشبختانه شاهد کاهش مراجعات حضوری در مراکز خدمات رسانی تامین اجتماعی هستیم که این امر نقشی اساسی در کاهش هزینه‌هاو ترافیک و بخش‌های مختلف داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل از متناسب سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود: در حوزه عمرانی نیز شاهد راه‌اندازی هتل ۵ ستاره هستیم که برای نخستین بار در استان ایجاد می‌شود.

وی گفت: برای راه‌اندازی هتل ۵ ستاره در سرعین ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی هزینه می‌شود.

کد خبر: ۹۸٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha