۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مطالبات ۴۰۰ میلیارد ریالی آبفای استان همدان از مشترکین خانگی و غیرخانگی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد:

مطالبات ۴۰۰ میلیارد ریالی آبفای استان همدان از مشترکین خانگی و غیرخانگی

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مطالبات ۴۲۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریالی آبفای استان همدان از مشترکین خانگی و ارگانهای این استان خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان همدان گفت: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکین خانگی و ارگانها بیش از۴۲۸ میلیارد و۲۳۰میلیون ریال است که از این رقم بیش از ۳۳۹ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به ارگانهای استان است.

وی افزود: برهمین اساس سه ارگان دانشگاه علوم پزشکی(در بخش بیمارستانی) با بیش از ۱۰ میلیارد  ۲۷۱ میلیون ریال، نیروهای مسلح با بیش از ۶۰ میلیارد ریال بدهی و اداره کل آموزش و پرورش با بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۷میلیون ریال سه ارگان نخست در لیست بدهی های سنواتی شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

حسینی بیدار ضمن اشاره به دیگر ارگانهای بدهکار عنوان کرد:  اداره کل ورزش و جوانان استان با بیش از هفت میلیارد و ۶۸ میلیون ریال، پروژه های مسکن مهر استان با بیش از چهار میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال،دانشگاه علوم پزشکی(در بخش غیر بیمارستانی)با بیش از چهار میلیارد ریال بدهی، شرکت مخابرات با بیش از یک میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و سازمان حمل و نقل و پایانه ها با بیش از یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال ،دیگر ارگانهای بدهکار به آبفای استان هستند.

وی با بیان اینکه برخی فرمانداری ها،دادگستری،اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت شهرکهای صنعتی نیز در لیست بدهکاران قرار دارند،گفت: بخشی از مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز مربوط به اداره کل تعاون، جهاد کشاورزی، اداره کل ارشاد اسلامی، سازمان زندانها، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت توزیع برق، اداره کل ثبت احوال، بانک مسکن، اداره کل هواشناسی، اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیش از ۹ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال از بدهی ها نیز مربوط به املاک غیر مجاز استان همدان است.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه های آبرسانی هزینه بر است و انجام آنها صرفاً با هزینه کرد بودجه های دولتی امکان پذیر نیست، عنوان کرد:گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرهای استان در گرو پرداخت بهنگام آب بهاء از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی است.

وی یادآور شد: اگرچه برابر قوانین شرکت آب و فاضلاب امکان قطع موقت و حتی دائم انشعابات مشترکینی که در پرداخت به موقع آب بهاء تعلل می‌کنند را دارد اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است انتظار می رود تمامی مشترکین خانگی و غیر خانگی نیز با پرداخت به موقع آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

کد خبر: ۹۸٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha