۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
۶ نقطه از محور زنجان به قره پشتلو نقطه پرحادثه شناسایی شد
معاون راهداری زنجان:

۶ نقطه از محور زنجان به قره پشتلو نقطه پرحادثه شناسایی شد

زنجان- یوسفی، معاون راهداری زنجان گفت: امسال شش نقطه از محور زنجان به قره پشتلو به عنوان نقطه پرحادثه و پر تصادف استان معرفی شده و حل مشکلات این محور به تخصیص اعتبار چشمگیری نیاز دارد. 

جواد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ایمن سازی نقاط حادثه خیز زنجان به جد مورد تاکید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان است، گفت: امسال شش نقطه از محور زنجان- قره پشتلو به عنوان نقطه پرحادثه و پر تصادف استان معرفی شده و حل مشکلات این محور به تخصیص اعتبار چشمگیری نیاز دارد. 

وی اظهار کرد: محور زنجان به قره پشتلو به عنوان یک راه میانبر می‌تواند فاصله مرکز استان تا استان اردبیل را ۶۰ کیلومتر کاهش دهد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه این محور بسیار پر تردد است،گفت: این محور ۷۰ کیلومتر طول دارد و راه ارتباطی یک شهر و ۶۵ روستا است و ایمن سازی این محور در سالجاری به دنبال جد می شود. 

یوسفی تاکید کرد: از نظر راه‌های روستایی هم دو نوع نقطه تقاطع و سه راهی روستای سهرین و ارمغاخانه به عنوان نقاطی که اصلاح شوند به مرکز معرفی شده است. 

وی به ایمن سازی جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: ۸۶ نقطه پر تصادف در استان شناسایی شده و نصب روشنایی، علایم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راه‌ها  از جمله  اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده های زنجان است.

معاون راهداری و حمل  و نقل جاده ای زنجان ابراز داشت: توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان می‌شود و بهسازی نقاط حادثه خیز برای تایید و ابلاغ اعتبار به تهران ارسال شده و در حال حاضر رفع حادثه‌خیز ۱۱ نقطه اساسی در دستور کار است.

کد خبر: ۹۸٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha