۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کشف یک هزار ماینر در استان زنجان
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی زنجان خبر داد

کشف یک هزار ماینر در استان زنجان

زنجان- اسماعیل زاده، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی زنجان از کشف یک هزار ماینر در زنجان طی تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: ارزش این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال ۱۱۵ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

یوسف اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف یک هزار ماینر در استان زنجان طی تیرماه سالجاری خبر داد و گفت: ارزش این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شده را بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است. 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان با همکاری حراست شرکت برق زنجان این دستگاه های ماینر غیرمجاز را کشف و جمع آوری کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی زنجان گفت: ۲۰ نفر به عنوان متهم از سوی پلیس زنجان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
اسماعیل زاده تاکید کرد: از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی و مشکوک اعم از فعالیت ماینرهای غیرمجاز و قاچاق، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر: ۹۸٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha