۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
ضرورت استفاده از IP ثابت برای بایننس (کاربران ایرانی)

ضرورت استفاده از IP ثابت برای بایننس (کاربران ایرانی)

در سال های اخیر بسیاری از تریدر ها به سایت بایننس علاقه پیدا کردند و فعالیت خود را در این سایت به عنوان تریدر آغاز نمودند.

به گزارش بازار، همانطور که می دانید این روز ها ترید در بایننس یکی از روش های بسیار موثر برای کسب درآمد به واحد های با ارزش دلار و یورو در ایران است و برای مبادلات ارز دیجیتال می توان از صرافی بایننس استفاده کرد. اما مشکل اینجاست که شما به منطور معاملات ارز دیجیتال در بایننس لازم است تا حتما از یک IP ثابت ترید و غیر ایرانی استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید. لازم به ذکر است که صرافی بایننس ایران را نیز جزو کشور های تحریم قرار داده است.

 بنابراین شما نمی توانید با IP ایران به صورت مستقیم وارد سایت بایننس شوید. یکی دیگر از نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید این است که استفاده از VPN نیز برای ترید در بایننس سودی ندارد چرا که IP شما زمانی که از VPN استفاده می کنید مدام تغییر می کند و بایننس متوجه این تغییر می شود و می تواند حسابتان را مسدود نماید. از این رو به یک IP ثابت و یا سرور ترید مخصوص بایننس نیاز دارید. در اینجا می خواهیم به شما ترفند هایی را آموزش دهیم به وسیله آن بتوانید بدون دردسر و ریسک بلاک شدن اکانت با IP ثابت وارد سایت بایننس شوید و ترید کنید.

بایننس Binance چیست؟

در سال های اخیر بسیاری از تریدر ها به سایت بایننس علاقه پیدا کردند و فعالیت خود را در این سایت به عنوان تریدر آغاز نمودند. این صرافی آنلاین در سال ۲۰۱۷ توسط جانینگ ژانو تاسیس شد. باینسس به یکی از صرافی‌های محبوب در سراسر جهان تبدیل شده  چرا که مزایای بسیار زیادی دارد مثلا: دریافت کارمزد کمتر و پلتفرمی کاربرپسند. اما همانطور که می دانید کاربران ایرانی برای استفاده از این پلتفرم دچار محدودیت شده اند.

چرا تریدر های ایرانی به IP ثابت نیاز دارند؟

با ثابت بودن IP امنیت شما بالاتر می رود.

عدم درخواست مدارک احراز هویت خارجی توسط بایننس در صورت استفاده از IP ثابت

بایننس روی اکانت شما  حساس نمی شود.

دور زدن کامل تحریم ها در تمامی سایت های ترید ارز دیجیتال

مخفی نمودن موقعیت مکانی و فیزیکی شما

کد گذاری پیشرفته اطلاعات در حین معاملات

چرا نباید از VPN استفاده کنیم؟

هنگامی که شما از VPN استفاده می کنید، IP شما با بسیاری از افراد دیگر به اشتراک گذاشته می شود، اگر هر یک تخلفی کوچک در بایننس انجام دهد، بایننس می تواند حساب کاربری همه کسانی که از آن IP استفاده می کنند را دچار مشکل کند تا مدارک احراز هویتی را دریافت نماید. بنابراین بهتر است ریسک نکنید و سرمایه ای که در بایننس دارید را به خطر نیاندازید.

از کجا IP ثابت برای ترید در بایننس بخریم؟

حالا که متوجه شدید نباید از VPN استفاده کنید حتما این سوال برایتان پیش می آید که پس چطور IP ایران را تغییر دهیم؟ به سادگی می توانید IP ثابت برای ترید در بایننس را خریداری کنید تنها کافیست تا وارد سایت شرکت توشن شوید و پلن مورد نیازتان را برای فعالیت در بایننس انتخاب نمایید.

مراحل خرید را در ادامه به طور کامل شرح داده ایم :

وارد وب سایت toshan.net بشوید.

از منوی سایت گزینه «سرور مجازی ترید» را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده، لیست پلان های موجود را خواهید دید، یکی را انتخاب کنید.

روی دکمه خرید کلیک کنید.

در صفحه باز شده، ابتدا مشخص کنید برای چه مدت زمانی نیاز به آی پی ثابت برای ترید بایننس دارید.

برای مثال اگر یک ساله را انتخاب کنید، شما یک آی پی ثابت تا ۱ سال در اختیار خواهید داشت.

در ادامه یک کشور را انتخاب کنید، تمامی کشور های موجود در لیست، به جز آلمان برای بایننس عالی و مناسب هستند.

خرید خود را تکمیل کرده و با کارت بانکی تان پرداخت را انجام بدهید.

اگر در بازار بورس ایران نیز فعالیت دارید می توانید سرور مجازی بورس ایران را نیز تهیه کنید تا با سرعت بالاتری سرخطی بزنید.

راهنمای استفاده از IP ثابت

بعد از اینکه سرور مجازی بایننس را خریدید، شرکت توشن تمامی اطلاعات و آموزش های لازم جهت اتصال به سرور مجازی از طریق لپ تاپ و یا گوشی موبایل را برایتان ارسال می کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بخشی از نحوه اتصال به سرور را شرح دهیم باید بگوییم که: برنامه و نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن به صورت پیش فرض بر روی تمامی لپ تاپ ها نصب است و اگر شما نام آن را در قسمت سرچ جستجو کنید این برنامه را مشاهده خواهید کرد. سپس لازم است تا نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده را وارد قسمت های مربوطه کنید و وارد فضای سرور مجازی شوید.

https://toshan.net/vps/trade-binance

جهت اتصال به سرور مجازی ترید و بایننس یا همان IP ثابت بایننس بر موبایل اندرویدی می توانید از نرم افزار Remote Desktop ۸ که از گوگل پلی، بازار و سایر مارکت های اندرویدی قابل دانلود است استفاده کنید.

چگونه به سرور ترید متصل شوم؟

برای اتصال به سرور مجازی ترید بایننس لازم است تا نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده است را وارد نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن بزنید و وارد فضای سرور شوید. معمولا این نرم افزار به صورت دیفالت بر روی تمامی لپ تاپ ها نصب است اما اگر متوجه شدید که این برنامه را ندارید می توانید از طریق سایت های معتبر آن را دانلود کنید. همچنین برای اتصال به سرور مجازی بایننس از طریق گوشی موبال لازم است تا برنامه RD Client را داشته باشید برای گوشی های اندروید آن را از گوگل پلی و برای گوشی های اپل برنامه را از اپ استور دانلود کنید.

امنیت سرور مجازی بایننس

شما می توانید پس از دریافت رمز سرور، آن را تغییر دهید و به صورت دوره ای هم باز رمز را عوض کنید تا امنیت سرور بیشتر شود. همچنین خرید سرور مجازی بایننس باید از یک شرکت معتبر انجام گیرد. شرکت توشن ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی بایننس در کشور می باشد. این ممجموعه با ارائه بهترین پلن ها شما را در خرید سرور مجازی ترید متناسب با نیازتان راهنمایی می کند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی بایننس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

کد خبر: ۹۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha