۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
حقوق و مستمری پرداختی ماهانه به بازنشستگان آذربایجان‌شرقی به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

حقوق و مستمری پرداختی ماهانه به بازنشستگان آذربایجان‌شرقی به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید

تبریز- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: حقوق و مستمری پرداختی ماهانه به بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بازار، جعفر سمساری تعداد بیمه شدگان اصلی آذربایجان شرقی را ۶۹۶ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: با احتساب بیمه شدگان تبعی بیش از ۲ میلیون نفر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ۵۳ درصد جمعیت را شامل می شود.

وی تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان را ۲۱۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: سال گذشته چهار هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان در قالب تعهدات بلندمدت پرداخت کرده ایم، همچنین مبلغ ۱۱۱ میلیارد تومان نیز در قالب تعهدات کوتامه مدت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی  ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۳۵۶ میلیارد تومان در قالب مقرری بیمه بیکاری برای ۱۱ هزار نفر پرداخت کرده ایم.

سمساری با اشاره به قانون متناسب سازی حقوق، اظهار کرد: حقوق و مستمری پرداختی ماهانه به بازنشستگان تحت پوشش استان قبل از اجرای متناسب سازی ۴۲۰ میلیارد تومان بود که اکنون به ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی تعهدات کوتاه مدت سه ماهه امسال را ۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سه ماهه سال جاری ۹۹ میلیارد تومان نیز مقرری بیکاری پرداخت شده است.

سمساری با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری در قالب طرح ۳۰۷۰ خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری انجام می شود که در این راستا ۱۷۴ هزار خدمت تا خرداد ارایه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به بخشودگی جرایم کارفرمایان و اهمال حق بیمه سهم کارفرما از اول فروردین به خاطر شیوع کرونا، گفت: ۲۲ هزار و ۷۶۸ فقره برگ تقسیط برای کارگاه ها و واحدهای تولیدی صادر شده است.

کد خبر: ۹۸٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha