۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
تحقق وعده‌ها نیازمند نظام اداری چابک است
رئیس‌جمهور منتخب:

تحقق وعده‌ها نیازمند نظام اداری چابک است

رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب گفت: امروز فضای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است و باید با ادامه این روند و همچنین افزایش کارآمدی، سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم به نظام را افزایش دهیم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر روز گذشته در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین را مجموعه‌ای اثرگذار عنوان کرد که در طول دوران حیات خود چه در جریان مبارزه با حکومت ستم شاهی و حمایت از برپایی نظام اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته است.

وی با اشاره به حرکت‌های، زمان شناسانه علمای جامعه مدرسین و موضع‌گیری‌های به موقع آنها، گفت: از نقش‌آفرینی هدایت‌گر و روشنگرانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ایام انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس‌جمهور منتخب گفت: با توجه به شناختی که از امکانات مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد، اراده جدی مدیران و توان جوانان دارم معتقدم که راه برون رفت از مشکلات کشور وجود دارد.

رئیسی با تاکید بر اینکه مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و سیاست‌ها از جمله بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را به عنوان اسناد بالادستی در اختیار داریم، افزود: این سیاست‌ها پایه‌ای برای برنامه‌ریزی در راستای تحول در جامعه خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم ارج نهادن به تمام خدمات و تلاش‌های دولت‌ها و مجالس قبلی، گفت: در این سال‌ها زحمات بسیاری کشیده شده که قابل توجه هستند اما در شرایط موجود که مردم ناراضی هستند و نخبگان و دغدغه‌مندان نگرانند، می‌توان با شناخت مشکلات، اولویت گذاری مسائل کشور، کار جهادی و شناخت راهکارها و راه‌حل‌ها تحول را در کشور عملیاتی کرد.

رئیس‌جمهور منتخب در بخش دیگری از این دیدار و در پاسخ به پیشنهادات و نظرات مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین، اظهار داشت: در دولت جدید استفاده از نظرات و دیدگاه‌های علما، فضلا و جامعه مدرسین حوزه علمیه را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پشتوانه محکمی برای خود دانسته و از پیشنهادات و انتقادات استقبال می‌کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: امروز فضای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است و باید با ادامه این روند و همچنین افزایش کارآمدی، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر لزوم چابک‌سازی نظام اداری، تصریح کرد: تحقق وعده‌ها نیازمند نظام اداری چابک است و به دور از بروکراسی معمول در مسیر تحقق وعده‌ها گام بر می‌داریم.

در این دیدار رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک گفته و در سخنان جداگانه‌ای پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رئیس جمهور منتخب در میان گذاشتند.

کد خبر: ۹۸٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha