۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مهاجرت به کانادا برای تحصیل چه مزایایی دارد؟

مهاجرت به کانادا برای تحصیل چه مزایایی دارد؟

آماده شدن برای آینده می‌تواند مرحله ترسناک و مهیجی از زندگی شما باشد. برای گسترش افق دید خود و تجربه چیزهای جدید، بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند در خارج از کشور تحصیل کنند.

بازار؛ گروه صنعت: آماده شدن برای آینده می‌تواند مرحله ترسناک و مهیجی از زندگی شما باشد. برای گسترش افق دید خود و تجربه چیزهای جدید، بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند در خارج از کشور تحصیل کنند. از میان بسیاری از گزینه‌های موجود برای دانشجویان، کانادا در رتبه اول قرار دارد. قصد  مهاجرت به کانادا در طی چند سال گذشته در بین دانشجویان بین المللی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. دلیل این موضوع را می‌توان به فواید تحصیل در این کشور مرتبط دانست.

۱- در یک محیط دو زبانه زندگی می‌کنید

کانادا کشوری دوزبانه است که تحصیل در آن فرصتی عالی برای توسعه مهارت های زبانی و افزایش چشم انداز دانشجویان برای زندگی و کار د این کشور است. دوره های آموزشی به زبان فرانسه و انگلیسی بخشی جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی کانادا است که زندگی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان را غنی می کند.

۲- در یک سیستم آموزشی قوی تحصیل می‌کنید

مدارک دانشگاهی کانادا در سراسر جهان شناخته شده است. سیستم آموزشی کانادا مطالعات میان رشته‌ای و توسعه مهارت‌های قابل انتقال (تفکر انتقادی، کار گروهی و ارتباطات) را تشویق کرده و از فنآوری پیشرفته و رسانه‌های دیجیتال استفاده می‌کند. همچنین، پنج دانشگاه کانادا هر ساله در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

۳- در رشته‌های متنوعی می‌توانید تحصیل کنید

در کانادا می‌توان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا تحصیل کرد. همچنین، دانشجویان می‌توانند طیف گسترده‌ای از رشته‌های تحصیل را انتخاب کنند و در بهترین دانشگاه‌های کانادا تحصیل کنند. هر کدام از دوره‌های تحصیلی شرایط خاص خود را دارد. همچنین، امکان کار در حین تحصیل نیز در کانادا وجود دارد.

۴- پس از فارغ التحصیلی در کانادا اقامت دائم بگیرید

دولت کانادا به دانشجویانی که فارغ التحصیل شده‌اند به مدت مشخصی (معمولاً سه سال) اجازه اقامت و کار می‌دهد. در این مدت متقاضی می‌تواند با به دست آوردن شغل مناسب و کسب تجربه زندگی در کانادا، برای اقامت دائم در این کشور اقدام کند. اخذ اقامت دائم مهمترین دلیل برای تحلیل در کانادا در بین دانشجویان بین المللی است.

۵- بر موج فنآوری سوار خواهید شد

صنایع ارتباطات از راه دور، رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های ویدیویی، بیوتکنولوژی و مهندسی هوانوردی در کانادا بسیار قوی هستند. بنابراین تعجب آور نیست که نزدیک به ۹۰ درصد از خانوارهای کانادایی به اینترنت وصل هستند. علاوه بر این، وای فای در هر نقطه از کشور قابل دسترسی است. به عنوان مثال، مونترال دارای وای فای رایگان در سراسر شهر است.

۶- از کیفیت بالای زندگی لذت می‌برید

بر اساس رتبه بندی کیواِس (QS World University)، سه شهر کانادا از جمله تورنتو، مونترال و ونکوور، در لیست ۵۰ شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفتند. این رتبه بندی براساس معیارهای مختلفی از جمله استطاعت اقتصادی، تنوع جمعیت دانشجویی و برداشت کارفرمایان از فارغ التحصیلان در بازار کار انجام شد. همچنین، کانادا از کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار است زیرا امنیت، ثبات و احترام به حقوق همۀ افراد رعایت می‌شود.

۷- تجربه زندگی در یک محیط چند فرهنگی را کسب می‌کنید

کانادا از جمعیت بسیار متنوعی برخوردار است و در نتیجه یک صحنه فرهنگی غنی و پُر جنب و جوش ایجاد شده است. برای مهاجرت تحصیلی به کانادا بسیاری از دانشجویان از اقصی نقاط جهان به این کشور سفر می‌کنند تا در یک محیط عادلانه با حقوق یکسان، دانش اندوزی کنند. قانون در کانادا برای همۀ شهروندان و دانشجویان مشابه است و گروهی بر دیگری برتری ندارد.

۸- زیبایی طبیعی کانادا را کشف خواهدی کرد

کانادا کشوری بسیار پهناور است و سرشار از مناظر طبیعی باشکوه در چهار فصل مختلف می‌باشد. بسیاری از کانادایی‌ها از زمستان‌های سخت این کشور شکایت دارند اما فصل سرما فرصتی را برای اسکی بازی فراهم می کند. به طور کلی، کانادا از دریا گرفته تا کوه‌ها، چمنزارها سرسبز و جنگل‌های بی‌پایان، طبیعت این کشور آمریکای شمالی بی‌نظیر است.

برای مهاجرت به کانادا چه کار کنم؟

برای اقدام جهت مهاجرت به کانادا باید اطلاعات خود را در مورد شرایط زندگی، تحصیل و کار در این کشور افزایش دهید تا بدانید که آیا شرایط لازم برای تحصیل یا کار در کانادا را دارید یا خیر! در این راستا، گروه مهاجرتی ادب با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه مهاجرت، آماده ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی به کانادا و پاسخ به هرگونه سؤال از سوی متقاضیان است.

کد خبر: ۹۸٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha