۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
توزیع میوه شب عید در آذربایجان غربی با قیمت مصوب آغاز شده است
معاون سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی:

توزیع میوه شب عید در آذربایجان غربی با قیمت مصوب آغاز شده است

ارومیه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از آغاز توزیع میوه شب عید در استان با قیمت مصوب دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد دهقان عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان گفت: میوه شب عید به اندازه کافی تامین و ذخیره سازی شده و به قیمت مصوب به فروش می رسد.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۶۰۰ تن سیب درختی و پرتقال برای این ایام در نظر گرفته شده که شامل ۸۰۰ تن سیب درختی و یک هزار و ۸۰۰ تن پرتقال می شود.

دهقان از توزیع این میوه در شهرستان های استان توسط عوامل منتخب هر شهرستان خبر داد و گفت: برای هر شهرستان، سهمیه ای متناسب با تراکم جمعیت آنجا در نظر گرفته شده است.

معاون سازمان صنعت و معدن استان با اشاره ای به میوه در نظر گرفته شده برای توزیع در مرکز استان نیز گفت: در شهرستان ارومیه، ۱۰۰ تن سیب درختی و ۷۵۰ تن پرتقال از قرار هر کیلو سیب درختی شش هزار  و پرتقال هر کیلو شش هزار تومان در حال توزیع است.

وی از فعالیت ۵۵ مرکز توزیعی میوه در ارومیه خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، جابجایی میوه، عدم عرضه، عرضه خارج از شبکه توزیع و عدم نصب قیمت مصوب در معرض دید عموم با متخلفین طبق قانون نظلم صنفی برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha