۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
۵۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی با قیمت مصوب در آذربایجان غربی توزیع می شود
با هدف تنظیم بازار؛

۵۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی با قیمت مصوب در آذربایجان غربی توزیع می شود

ارومیه- قربان نژاد، مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از آغاز مرحله اول توزیع بیش از ۵۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی در استان خبر داد.

داود قربان نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در  راستای تامین اقلام اساسی مواد غذایی و تنظیم بازار مصرف مواد پروتئینی، بیش از ۵۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی به قیمت مصوب در سراسر استان توزیع می شود.

مدیر کل شرکت  پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی، افزود: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت در بازار مصرف استان این محموله که از دام های داخلی کشور با رعایت استانداردهای کیفی بالائی تولید و تامین شده است به قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار استان قیمت هر کیلو گرم گوشت منجمد قطعه ران به قیمت ۸۴ هزار تومان و قطعات سردست و گردن به قیمت ۸۲ هزار تومان، گوشت راسته ۸۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم قلوه گاه ۶۰ هزار تومان تحویل درب سردخانه برای عاملان توزیع می شود. مراکز عمده مصرف و مباشرین  توزیع استان می توانند جهت تامین این اقلام با اخذ معرفی نامه از سازمان صمت اقدام کنند.

قربان نژاد تاکید کرد: از مصرف کنندگان درخواست می شود هر گونه تخلف کم فروشی یا عرضه خارج از سیستم توزیع را به بازرسان سازمان صمت اطلاع و یا با سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت، سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی افزود: با توجه به تامین ذخایر کافی و مطمئن از اقلام پروتئینی مورد نیاز استان  انواع گوشت قرمز و سفید منجمد تحت عنوان ذخایر راهبردی شد.

کد خبر: ۹۸٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha