۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
 خروج گندم به هر شکل و مقدار از استان  زنجان ممنوع است
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

خروج گندم به هر شکل و مقدار از استان  زنجان ممنوع است

زنجان- زمانِی، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه خروج گندم به هر شکل و مقدار از استان ممنوع است، گفت: بنا به دستور استاندار، هیچ گندمی از استان خارج نخواهد شد. 

ولی الله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جاری تولید گندم بیش از ۲۲۵ هزار تن پیش بینی شده است، گفت: خرید گندم هم بیش از ۱۵۳ هزار تن پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان استان در ۳۷ مرکز رسمی با محوریت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان صورت می گیرد ،اظهار کرد: دو مرکز به صورت دو شیفت فعالیت می کند. 

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید گندم  تنها توسط مراکز وابسته به شرکت غله مجاز انجام می شود. 

زمانی با بیان اینکه بر حسب نیاز در استان برای هیچ کارخانه یا مرکزی مجوز خرید گندم به صورت توافقی صادر نشده است،ابراز داشت: به غیر از مراکز خرید رسمی، سایر محل‌ها یا مراکزی که گندم خریداری کنند مجاز نبوده و باید با قید فوریت موجودی گندم خود را به مراکز دولتی در استان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه خروج گندم به هر شکل و مقدار از استان  زنجان ممنوع است،گفت: بنا به دستور استاندار گندمی از استان خارج نخواهد شد. 

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تصریح کرد: از زمان خرید گندم تاکنون هم بیش از دو هزار تن گندم در استان خریداری شده است. 

کد خبر: ۹۸٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha