۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
تولید الکل و مواد ضد عفونی در ۱۵ کارخانه آذربایجان غربی
معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

تولید الکل و مواد ضد عفونی در ۱۵ کارخانه آذربایجان غربی

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از تولید الکل و مواد ضدعفونی در ۱۵ کارخانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری گفت: هم اکنون سه کارخانه در زمینه تولید الکل و ۱۲ کارخانه نیز در حوزه تولید مواد ضدعفونی فعال هستند که اولویت اول پخش و توزیع این محصولات، خود استان است.

وی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز می خواهیم نسبت به روند توزیع مواد ضدعفونی در داروخانه ها نظارت بیشتری داشته باشند چرا که تمامی تولیدات استان در وهله اول در خود استان توزیع می شود و نباید کمبودی از این بابت داشته باشیم.

شهدی با اشاره به نظارت ویژه بر روی هرگونه احتکار و یا افزایش قیمت کالاها در استان گفت: دستگاه های نظارتی اجازه این کار را به متخلفان نخواهند داد و با تشدید بازرسی ها، آرامش بازار حفظ خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان غربی افزود: تامین کالاهای اساسی و به ویژه نیازهای بهداشتی و کالاهای سلامت محور مردم در اولویت برنامه های استان قرار دارد.

وی بر روی تعطیلی مراکز تجمع غیر ضروری در شهر های مختلف استان برای جلوگیری از تشدید شیوع بیماری کرونا تاکید کرده و افزود: از مردم می خواهیم در خانه های خود مانده و از حضور در اماکن پرتردد خودداری کنند.

کد خبر: ۹٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha