۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
۶۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان جنوبی احصاء شد
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی:

۶۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان جنوبی احصاء شد

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی گفت: ۶۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان جنوبی احصاء شده و اطلس سرمایه گذاری این بخش تا ۱۰ روز آینده آماده می شود.

حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به تأکید استاندار خراسان‌جنوبی مبنی بر تهیه اطلس‌سرمایه گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ما قبلاً فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری را در قالب کتابی منتشر کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اما از آنجایی که امروزه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایجاد شده و از طرفی قرار است محل جغرافیایی این طرح‌ها را نیز مشخص کنیم، اطلس و کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در قالب مبسوط تر و دقیق‌تری ارائه خواهد شد.

رمضانی با تأکید بر اینکه اطلس سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی تا ۱۰ روز آینده تکمیل خواهد شد، ادامه‌داد: تاکنون حدود ۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این زمینه شناسایی شده است که در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی این فرصت سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی افزود: برخی از شهرها و روستاهای خراسان‌جنوبی جاذبه‌های طبیعی بسیار خوب، برخی آثار تاریخی گرانسنگ، و مکان‌هایی نیز جاذبه‌هایی از حیث صنایع دستی دارند که همه این‌ها فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی در زمینه میزان استقبال سرمایه‌گذاران از طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی یادآورشد: در حدود دو سال قبل و قبل از شیوع ویروس کرونا استقبال بسیار خوب بود به گونه‌ای که حدود ۸۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی اضافه کردیم.

رمضانی افزود: طبیعی است که کرونا و کاهش گردشگر نیز بر این موضوع تأثیر می‌گذارد و امیدواریم در آیندهو با فروکش کردن این شرایط شاهد وضعیت مطلوب‌تری باشیم.

کد خبر: ۹۸٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha