۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
 ۱۹ هزار شغل در قزوین ایجاد شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۱۹ هزار شغل در قزوین ایجاد شد

 قزوین- گروسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: سال گذشته ۱۹ هزار و ۸۴۵ شغل ایجاد شد که ۱۰۸ درصد تعهد اشتغال این استان است.

رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال در شرایط اقتصادی کنونی یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در بین گروه‌های مختلف مردمی است و از این رو برنامه ریزی هایی برای تحقق اشتغال و اقتصادی پویا در قزوین انجام شده و از طرح‌های اشتغالزا حمایت های لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته با ارائه همین طرح‌های مشورتی ۱۹ هزار و ۸۴۵ شغل جدید در قزوین ایجاد شد که این میزان در نزدیک به ۱۰۸ درصد تعهد اشتغال استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: بررسی تعداد اشتغال ایجاد شده در قزوین در سال ۹۸ نشان می‌دهد، اشتغالزایی در استان سیری صعودی دارد و در این سال ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی ایجاد شده که نزدیک به ۱۰۵ درصد تعهد اشتغال در سال ۹۸ را شامل می‌شود.

گروسی خاطرنشان کرد: تعهد اشتغال امسال قزوین ۱۷ هزار و ۸۸ فرصت شغلی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعامل با دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی می‌شود چیزی بیشتر از این رقم در استان محقق شود.

وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از این اشتغالزایی در شهرستان قزوین با پنج هزار و ۸۶۹  فرصت شغلی خواهد بود و پس از آن تاکستان، آوج، بوئزن رها و آبیک قرار دارد.

کد خبر: ۹۸٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha