۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
تکمیل طرح‌های نیمه تمام قزوین ۵ سال زمان نیاز دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام قزوین ۵ سال زمان نیاز دارد

قزوین- یاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین گفت: تکمیل بیش از ۳۰۰ طرح اولویت دار نیمه تمام استان، بیش از پنج سال زمان نیاز دارد.

ابوالفضل یاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:در سال‌های گذشته به دلیل محدودیت های موجود در تامین اعتبارات تلاش شد تا به جز پروژه‌های اولویت‌دار پروژه جدیدی تعریف نشود که این مسئله امسال نیز به صورت کامل در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در قزوین نزدیک به ۳۰۰ پروژه عمرانی اولویت دار نیمه تمام وجود دارد که بر اساس پیش بینی های انجام شده تکمیل این پروژه ها پنج سال زمان نیاز دراد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین گفت: افزایش اعتبارات استانی به عنوان راهی برای تامین اعتبارات مورد نیاز در راستای تکمیل پروژه های استان از سوی مسئولان پیگیری شد و در نهایت اعتبارات استانی به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

یاری بیان کرد: با وجود افزایش نزدیک به سه برابری اعتبارات عمرانی در قزوین هم اکنون مجموع کل اعتبارات استانی برای تکمیل این تعداد پروژه با اولویت سنجی هزینه می شود چرا که افزایش هزینه‌های اجرای پروژه‌ها باعث نیمه کاره ماندن تعداد زیادی از طرح‌ها است از این رو برای امسال هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده است.

وی افزود: تلاش مجموعه مدیریت استان جذب سرمایه گذار مناسب برای اجرای این پروژه‌های نیمه تمام است چرا که قطعا اعتبارات دولتی برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها کافی نیست و یا زمان طولانی نیاز خواهد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه قزوین بیان کرد: با این شرایط تلاش برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی و محروم استان حتی با وجود کمبود منابع اعتباری متوقف نشده و از اعتبارات امسال نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال  برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۹۷٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha