۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
تولید روزانه سه هزار و ۷۰۰ پوشاک بیمارستانی توسط کارگاه‌های مورد حمایت بنیاد برکت
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

تولید روزانه سه هزار و ۷۰۰ پوشاک بیمارستانی توسط کارگاه‌های مورد حمایت بنیاد برکت

تهران- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: کارگاه‌های مورد حمایت بنیاد برکت در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار ماسک، سه هزار و ۷۰۰ پوشاک بیمارستانی و دو هزار محافظ صورت تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، امیرحسین مدنی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک تنفسی و پوشاک بیمارستانی در محله شهید هرندی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه‌های مورد حمایت بنیاد برکت در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار ماسک، سه هزار و ۷۰۰ پوشاک بیمارستانی و دو هزار محافظ صورت تولید می‌کنند.

مدنی در ادامه با بیان اینکه پنج درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت در حوزه کاری خیاطی است، گفت: ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پس از بروز و شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به حساسیت‌ها در زمینه کمک‌رسانی، فراخوانی به این کارگاه‌های خیاطی داده شد تا اگر آمادگی دارند، تولیدات‌شان را به سمت تولید ماسک‌های تنفسی و پوشاک بیمارستانی هدایت کنند.

وی عنوان داشت: در بنیاد برکت به دنبال تحقق این مهم هستیم که تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش امکان تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک تنفسی را فراهم کند.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برای سال جدید نیز ایجاد ۴۰۰ شغل دیگر را در محله شهید هرندی در دستور کار دارد، اظهار داشت: در صورت تامین مواد اولیه یا پیش‌خرید محصولات، ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک و ۱۲ هزار شیلد، در شبکه کسب و کارهای مورد حمایت بنیاد برکت در محله هرندی وجود دارد.

 

کد خبر: ۹٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha