اهداف هفتمین جشنواره « رمز ارز موفقیت» تشریح شد
«بازار» گزارش می دهد

اهداف هفتمین جشنواره « رمز ارز موفقیت» تشریح شد

هفتمین جلسه سیاستگذاری رمز ارز موفقیت روز گذشته برگزار شد که این جلسه یکپارچه شدن بیزینس من های ایرانی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بازار،جلسه شورای سیاستگذاری رمز موفقیت روز گذشته با حضور کارشناسان و متخصصان سرشناس برگزار شد. در این سمینار که همچون سال‌های گذشته به همت خانم یلدا اسفندیاری بنیانگذار باشگاه رمز موفقیت برگزار شد تعدادی از کارشناسان و شخصیت های موفق اقتصادی به بیان تجارب خود و راه های طی شده برای کسب موفقیت پرداختند.

باشگاه رمز موفقیت که در ابتدا با هدف ارتباط میان بیزینس من های ایرانی و مردم عادی پایه گذاری شده بود تا از این طریق تجربیات بیزینس من ها در اختیار دیگران قرار گرفته و در این تعامل اندیشه اقتصاد کشور به رشد و بالندگی برسد.

اما اکنون این باشگاه پس از سال‌ها فعالیت قصد دارد پا را از جغرافیای ایران فراتر گذاشته و با برگزاری هفتمین دوره جشنواره رمز موفقیت در کشور ترکیه میان بیزینس من های ایران و جهان یک تعامل و ارتباط برقرار کند تا از این مجرا تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار داده تا به فضایی جدید در حوزه های بیزینس برسند این تعامل به یکپارچه سازی بیزینس من ها منجر می شود که در نهایت به رشد اقتصادی و ورود ارز به کشور ختم خواهد شد.

از حاضران این جلسه که به بیان دیدگاههای خود پرداختند می توان به سیده فاطمه مقیمی, هشیار نازنین، مرجان آقا جان زاده هوشیار ، محمد عطاردیان، صمد سلیمانزاده، علیرضا بنی صدر، سعید رضایی، مهدی فهیمی، علی شاه حسینی، امید مطلبی، مهدی نشاط، احمد فتح اللهی و سبز علی پور اشاره کرد.

کد خبر: ۹۷٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha