۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در استان همدان خلع ید و رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان:

۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در استان همدان خلع ید و رفع تصرف شد

همدان - فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان از خلع ید و رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی استان همدان به ارزش ۳۹میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ حمید چراغی بیان کرد: خرداد ماه امسال دو مورد رفع تصرف در مناطق شهرک بهشتی و دره مراد بیگ به مساحت تقریبی بالغ بر یک هزار متر مربع توسط کارکنان یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صورت گرفت.

چراغی ادامه داد: متصرفان اقدام به نهال کاری، ساخت اطاقک و فنس کشی در این اراضی واقع در شهرک بهشتی و دره مرادبیگ کرده بودند که نسبت به جمع آوری نهال ها از اراضی دولتی و رفع تصرف اقدام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان در رابطه با بسته شدن خودروهای آفرود افزود: در اراضی انتهای بلوار جوان و دره گرگ واقع در بلوار ارم حرکت خودرو ها موجب تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی می شد که توسط نیروهای یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی اقدامات لازم برای مسدودکردن راهها صورت گرفت.

وی در رابطه با نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی عنوان کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند

کد خبر: ۹۷٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha