۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
دستور وزیر نفت برای رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان حادثه چشمه‌خوش

دستور وزیر نفت برای رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان حادثه چشمه‌خوش

وزیر نفت در پی بروز حادثه چشمه‌خوش در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دستور رسیدگی فوری و جدی را برای بهبود حال مجروحان و آسیب‌دیدگان صادر کرد.

به گزارش بازار، در پی حادثه‌ای که ظهر امروز ۱۵ تیرماه بر اثر انفجار ناشی از گاز در ایستگاه خط لوله انتقال نفت و گاز بین روستاهای بیت عجم (مجاهدین) و مزعل ضمدی در بخش فتح‌المبین شوش در منطقه نفتی چشمه‌خوش رخ داد و متاسفانه سه نفر از کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب کشور فوت کردند و ۴ نفر دیگر که در اتاق جنب محل انفجار در حال استراحت بودند به شدت زخمی شدند.

بیژن زنگنه در نامه‌ای به مسعود کرباسیان اورده است بنا بر اطلاع واصله، در حین انجام عملیات تعمیرات در تأسیسات چشمه‌خوش، حادثه‌ای رخ داده که منجر به فوت ۳ تن از همکاران و زخمی شدن عده‌ای دیگر شده است، ضمن تسلیت درگذشت همکاران گرامی به خانواده‌های محترم ایشان و همکارانشان، لازم است دستور فرمایید اقدامات زیر به انجام برسد:

۱) بهداشت و درمان صنعت نفت به وضعیت حال افراد زخمی به فوریت و با جدیت تمام رسیدگی نماید و از هر اقدامی برای بهبود آن‌ها دریغ نشود.
۲) مسئولان نفت مناطق مرکزی نسبت به ابلاغ پیام تسلیت و دلجویی اینجانب به خانواده‌های سه تن همکار عزیز در گذشته اقدام نمایند، و از هر اقدامی نیز برای کاهش آلام ایشان دریغ نورزند.
۳) همین امشب و به فوریت، روابط عمومی شرکت ملی نفت با شرکت نفت مناطق مرکزی این حادثه و ابعاد آن را به‌روشنی و با سادگی برای عموم توضیح دهند.
۴) به منظور بررسی علل حادثه، گروهی از HSE شرکت ملی نفت ایران به همراه افرادی از HSE وزارت نفت به منطقه اعزام شوند تا بررسی لازم را صورت داده و نتیجه را گزارش کنند.

کد خبر: ۹۷٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha