۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
اعتبارات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در زنجان ۲ برابر افزایش یافته است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

اعتبارات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در زنجان ۲ برابر افزایش یافته است

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه طی سالجاری اعتبارات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در زنجان به میزان دو برابر افزایش یافته است،گفت: در ۱۲۰ روستای استان طرح هادی اجرا می شود.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح هادی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح  در روستاهای استان از سطح کشور بیش از چهار درصد بیشتر است. 

وی با بیان اینکه امسال در ۱۲۰ روستای استان طرح هادی اجرا می شود، اظهار کرد: اعتبارات لازم ابلاغ شده و به زودی جذب خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه  طی سال جاری اعتبارات عمرانی در استان بیش از سه برابر افزایش داشته است،گفت: با جذب این اعتبارات اجرای پروژه ها به خوبی جلو می رود. 

خواجه ای با بیان اینکه مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان به جد دنبال می شود، ابراز داشت: طی سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شد و تعداد واحدهای مسکونی  روستایی مقاوم سازی شده هم به ۵۱ هزار واحد رسیده است. 

وی افزود: طی سالجاری پنج هزار واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی می شود و تاکنون هم این طرح به خوبی جلو رفته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه طی سالجاری اعتبارات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان به میزان بیش از دو برابر افزایش یافته است، یادآور شد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی باعث می شود که روستائیان دیگر به شهرها مهاجرت نکنند.

کد خبر: ۹۷٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha