۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
 ۵۵۸ میلیارد ریال از مطالبات بیمه‌ای مراکز درمانی مازندران پرداخت شد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

۵۵۸ میلیارد ریال از مطالبات بیمه‌ای مراکز درمانی مازندران پرداخت شد

ساری - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: در ماه جاری ۵۵۸ میلیارد ریال برای مطالبات بیمه ای موسسات درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت شده است.

رسول ظفرمند در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی ماه اسفند بیش از ۵۵۸ میلیارد ریال به عنوان مطالبات مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۳۰۰ موسسه و مرکز درمانی طرف قرارداد در استان وجود دارد، افزود: در ماه جاری بیش از ۵۵۸ میلیارد ریال به عنوان مطالبات مراکز درمانی و بیمارستانی پرداخت شد که بخش اعظم آن مربوط به بیمارستان های دولتی و خصوصی طرف قرار داد است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با عنوان اینکه پرداخت مطالبات پزشکان خانواده در استان به روز شده است، تصریح کرد: در مرحله آخر بیش از ۸۱ میلیارد ریال از مطالبات داروخانه های استان نیز پرداخت شده است.

ظفرمند شمار بیماران تحت پوشش بیمه سلامت را بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بیمار اعلام کرد و گفت: ماهانه حدود ۹۰۰ هزار تومان برای هربیمار در حوزه درمان هزینه می شود.

وی میزان هزینه کرد سالانه برای حوزه درمانی بیمه شدگان را بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نیمی ازجمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

کد خبر: ۹٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha