۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
اردبیل در مسیر صنعتی شدن حرکت می‌کند/ تملک ۹۵ هکتاری در شهرک صنعتی شماره۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

اردبیل در مسیر صنعتی شدن حرکت می‌کند/ تملک ۹۵ هکتاری در شهرک صنعتی شماره۲

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: اردبیل به سمت صنعتی شدن پیش می رود و در این راستا جهش خوبی را در استان شاهد هستیم.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه صنعتی استان اردبیل از رشد و جهش فوق العاده ای برخوردار بوده است که جا دارد در این راستا از تلاش‌های استاندار اردبیل و تمامی مسئولان استانی تشکر و قدردانی شود.

وی در خصوص وضعیت شهرک های صنعتی اردبیل خاطر نشان کرد: در طول چند سال اخیر از حضور چشمگیر سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم که این می تواند هم یک خبر خوب برای استان باشد و هم می تواند یک خبر بد محسوب شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل تصریح کرد: خبر خوب به این علت می تواند باشد که با حضور سرمایه گذاران و افتتاح طرح های مختلف تولیدی، استان اردبیل به سمت صنعتی شدن پیش می رود و خبر بد مربوط به اتمام زمین قابل واگذاری به متقاضیان در شهرک های صنعتی است.

اهلی ادامه داد: البته برای حل این مشکل قدم های بسیار مناسبی برداشته شده است که از جمله آن می‌توان به تملک ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و شروع عملیات اجرایی فاز ۲۰۰ هکتاری این شهرک اشاره کرد که برای تسریع در آماده سازی نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولان استانی و کشوری هستیم.

کد خبر: ۹۷٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha