۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
بودجه عمرانی قزوین ۴ و نیم برابر شده است
استاندار قزوین:

بودجه عمرانی قزوین ۴ و نیم برابر شده است

قزوین- جمالی پور، استاندار قزوین گفت: با پیگیری های انجام شده طی دو سال گذشته بودجه عمرانی قزوین نزدیک به ۴ و نیم برابر رشد داشته است.

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات استان قزوین طی چند سال گذشته مشکل اعتبارات کم این استان به تناسب جمعیت و نیاز استان بوده است که با توجه به سیستم بودجه ای کشور ارتقاء این رقم بسیار دشوار به نظر می رسید.

وی بیان کرد: در این مدت با نامه نگاری های متعدد و برگزاری جلسات مختلف با حضور نمایندگان و مسئولین استانی تلاش کردیم تا اعتبارات استان قزوین را تا رفع نیاز استان و متناسب با مساحت و جمعیت استان قزوین افزایش دهیم.

استاندار قزوین گفت: در حالی که بودجه کلی کشور طی چند سال گذشته با کاهش جدی مواجه بود اما در استان قزوین موفق شدیم اعتبارات ارزش افزوده را تا دو برابر افزایش دهیم.

جمالی پور افزود: همچنین در این مدت با توجه به اهمیت اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای برای استان قزوین با رایزنی های انجام شده بودجه عمرانی استان را از ۲۸۰ میلیون تومان به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارتقاء دهیم که  رشدی ۴ و نیم برابری را نشان میدهد.

وی عنوان کرد: در شرایطی که محدودیت اعتباری اجرای بسیاری از پروژه ها را با مشکل مواجه کرده بود تلاش کردیم تا با مدیریت هزینه ها و اولویت سنجی های انجام شده پروژه های عمرانی ضروری را در استان اجرایی کنیم تا کمبود اعتبارات بهانه ای برای کوتاهی برخی از افراد نباشد.

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در حال حاضر پروژه های اثربخشی در استان در حال اجرایی شدن است که در آینده نزدیک بهره برداری و افتتاح از این پروژه ها را در استان قزوین شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۹۷٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha