۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
قزوین کمبود زمین ندارد/ مسئولین در اختصاص زمین به پروژه ها کوتاهی نکنند
نماینده قزوین در مجلس:

قزوین کمبود زمین ندارد/ مسئولین در اختصاص زمین به پروژه ها کوتاهی نکنند

قزوین- سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در استان قزوین در حوزه زمین کمبودی وجود ندارد و از این رو انتظار ما این است که مسئولین در اختصاص زمین به پروژه ها کوتاهی نکنند.

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: یکی از دغدغه های همیشگی سرمایه گذاران برای اجرای پروژه ها در استانها اختصاص زمین مناسب است و با توجه به این که استان قزوین کمبودی در خصوص زمین ندارد انتظار داریم در این زمینه با سرمایه گذاران همراهی مناسب صورت گیرد.

وی بیان کرد: برخی از پروژه های ضروری استان قزوین در حال حاضر در مرحله واگذاری زمین مانده است که با وجود زمین های گسترده قزوین منطقی نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی این است که سازو کار مشخصی برای اختصاص زمین به پروژه ها وجود ندارد و بیشتر به صورت سلیقه ای تصمیم گیری می شود که در این خصوص نیازمند ایجاد یک پروسه منطقی و ماندگار هستیم.

سیاهکلی گفت: مقررات مشخصی باید برای اختصاص زمین دراستان تصویب شود تا در کنار این که کاربری های زمین های استان حفظ شود بتوانیم پروژه های اساسی را بدون مشکل اختصاص زمین اجرایی کنیم.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین باید موانع را در خصوص اختصاص زمین از پیش روی سرمایه گذاران بردارد و این اطمینان خاطر به فعالین اقتصادی داده شود که برای تامین زمین دچار مشکل نخواهند شد.

کد خبر: ۹۷٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha