۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۸ درصد آب شرب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود
معاون عمرانی استاندار بوشهر:

۸ درصد آب شرب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود

بوشهر- ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۸ درصد آب شرب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود.

مهرداد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی استان با وجود محدودیت‌هایی که بخاطر کرونا و تحریم‌های بین‌المللی ایجاد شده، با شتاب خوبی در دست اجراست و اجازه نداده‌ایم که محدودیت‌ها موجبات توقف پروژه‌ها شوند.

وی افزود: بیشترین تلاش مدیریت ارشد استان برای تکمیل پروژه‌هایی است که مورد مطالبات مردمی هستند و همچنین پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردارند در دستور کار برای تکمیل قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های حوزه آب و برق و گاز با توجه به مطالبات مردم مورد تاکید هستند و به ویژه در حوزه آب شاهد اجرای طرح‌های مهمی در زمینه شیرین‌سازی آب دریا و نوسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی هستیم.

ستوده تصریح کرد: در حال حاضر مجوز برای اجرای ۱۵۰ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های مختلف استان صادر شده و پروژه‌ها در دست اجرا هستند که بیش از ۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین وارد مدار شده است و بزودی سایر طرح‌ها نیز تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸ درصد آب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود افزود: در حال حاضر و با تلاش‌های صورت گرفته، ۸ درصد آب شرب استان از طریق شیرین‌سازی آب دریا تامین می‌شود که با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا این میزان افزایش می‌یابد.

ستوده گفت: سرکشی مداوم به پروژه‌ها به منظور شتاب بخشیدن به طرح‌های عمرانی به ویژه در حوزه آب مورد توجه و تاکید است و در این مسیر و در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر: ۹۷٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha